Adaptieve leerpaden

Andere onderwerpen van het zelfstudiepakket 'Adaptieve leerpaden':
   
Zoeken in het zelfstudiepakket 'Adaptieve leerpaden':
 

4. De doorneemstatus instellen

1. Omschrijving

Let wel: het is niet omdat een student in Toledo aangeeft dat hij/zij een document heeft doorgenomen, door simpelweg op een knop te klikken, dat dit inderdaad het geval is...

2. Werkwijze

  1. Open het inhoudsgebied of de leermodule waarin het item, map, beeldmateriaal,... eerder werd opgeladen.
  2. Klik op de knop 'Menu-opties' achter het item om een contextmenu te openen
  3. Klik in het contextmenu op de optie 'Doorneemstatus instellen'

    Bemerk dat achter deze menu-optie wordt aangegeven of de doorneemstatus op dit moment 'Ingeschakeld' dan wel 'Uitgeschakeld' is


  1. Klik in de gelijknamige pagina op het keuzerondje 'Inschakelen' achter de melding 'Doornemen' om de doorneemstatus aan te zetten.
  2. Klik op de knop 'Verzenden' en bemerk dat in het inhoudsgebied thans wordt aangegeven dat de functie 'doorneemstatus' geactiveerd is.


  1. Onder het item zie je nu dat de doorneemstatus is ingeschakeld.

  1. Tevens verschijnt vanaf nu onder de itemnaam voor de studenten een knop waarop ze kunnen klikken om aan te geven dat ze het item of de map hebben doorgenomen


Noot: indien je het verschijnen van deze knop wil controleren, zet de bewerkingsmodus dan 'Uit' of activeer het 'Studentenoverzicht'

3. Hoe studenten de doorneemstatus instellen


Hoe docenten de studenten, die een item doorgenomen hebben, kunnen opvolgen, wordt in de volgende webpagina uitgelegd.

 


Andere onderwerpen van het zelfstudiepakket 'Adaptieve leerpaden':
   
Zoeken in het zelfstudiepakket 'Adaptieve leerpaden':
               Laatst gewijzigd: 1/11/2019 - Erik Penen