Logo ICTO+

Community in Ultra

Inleiding

Communities zijn niet gebonden aan een OLA maar worden veel gebruikt voor vakoverschrijdende zaken zoals studiebegeleiding, stages en samenwerking tussen docenten aan vragenbanken, leerpaden, ...

Anders dan een cursus wordt een community niet automatisch aangemaakt, maar in principe kan elk persoonslid een community aanmaken en beheren.

1. Maak een community aan

  1. Klik in het portaal van Toledo op de knop 'beheer'.
  2. Kies voor de optie 'Toledo beheer'.
  3. afbeelding community aanmaken

  4. Onder tools voor personeel zie je de optie "community's beheren". Daar klik je op.
  5. afbeelding community aanmaken

  6. Op deze pagina zie je de knop staan om een nieuwe community aan te maken.
  7. afbeelding community aanmaken

  8. Geef de community een naam en duid aan welk type je nodig hebt:
  9. Klik op 'aanmaken' om te bevestigen.
  10. afbeelding community aanmaken

2. Hoe verkrijgt een gebruiker toegang tot een community

Gebruikers kunnen op drie manieren toegang verkrijgen:

3. Meer weten?

Zoek je naar meer info?
Neem dan een kijkje op:
Contacteer je ICTO+ ondersteuner: Klik hier
Neem een kijkje op ons professionaliseringsaanbod: Klik hier